Hotel Eritrea

Miejscowości
Włochy » Riwiera Adriatycka » Cesenatico » Hotel Eritrea
Weronika (Kraków, 2011-08-02) - Średnia ocena: 3.8
Dobry hotel dla rodzin z dziećmi. Hotel przystosowany do przyjmowania nawet najmniejszych gości. Nasze dzieci miały darmowy wstęp do Parku Wodnego Atlantica. Mogły z niego korzystać bez ograniczeń. Ogromnym plusem jest komplet leżaków i parasoli bez dodatkowych opłat na plaży. Pokoje klimatyzowane, bardzo dobrze wyposażone. Pyszne jedzenie i przyjemny personel.
Renata (Mława, 2011-10-18) - Średnia ocena: 4.1
Fajna mieścinka, z ładnymi plażami i miejscami gdzie można coś kupić, coś zjeść, gdzieś posiedzieć na kawce. Za dużo atrakcji nie ma ale jak chce się poczuć klimacik Włoch to polecam właśnie tą miejscowość. Dobre miejsce na w miarę tani nocleg i wypady w okolice. My jechaliśmy z Werony do Rimini i przenocowaliśmy sobie właśnie w Cesanatico.

Darek (Jankowice, 2011-10-17) - Średnia ocena: 3.8
Bylismy tam w czerwcu na wyjezdzie rodzinnym, urokliwe małe miasteczko - cisza, spokój, przemiłe kafejki i restauracje. Idealne na relaksujący wypoczynek. Bardzo blisko jest do rozrywkowego Rimini, a my wybraliśmy się nawet w podróż do Wenecji co zdecydowanie polecamy. Plaże fantastyczne, słońce i morze - wszystko czego potrzeba na wakacjach.

Marta (Warszawa, 2011-10-17) - Średnia ocena: 3.8
Byłyśmy w tym roku tu w koleżankami i wrażenia są niezapomniane. Okolica jest bardzo ładna, fajne, czyste plaże. Jest tu kilka sklepów ale bez przesady. Są lokale gdzie można pójść na dobrego drinka a ceny nie są jakieś przeraźliwe. Na dyskoteki jeździłyśmy do Rimini. Znajomi nam polecili żebyśmy koniecznie poszły do Parku Wodnego i tak też zrobiłyśmy, fajna sprawa. Idealne miejsce dla dzieci jak i dla dorosłych.

Andżelika (Zakopane, 2011-08-05) - Średnia ocena: 3.7
Mała miejscowość koło Rimini. Bardzo urokliwe, z szeroką czystą plażą. Znjaduje sie tu niewielki port. Niedaleko jest Aqua Park Atlantica, park "Italia w miniaturze" i duże wesołe miasteczko o nazwie Mirabilandia. Wieczorami mozna posiedzieć w lokalnych pubach. Więcej atrakcji szczególnie tych nocnych jest jednak w Rimini do którego mozna popłynąć statkiem - warto tu zobaczyć delfinarium. Niedaleko jest też do San Marino, Rawenny i Rzymu.