Symbol hotelarstwa Rabu w nowej szacie

Rab - Symbol hotelarstwa Rabu w nowej szacie

Hotel Imperial, symbol hotelarstwa na wyspie Rab, niedawno został w pełni odnowiony i dzięki temu jako pierwszy na wyspie otrzymał cztery gwiazdki. Modernizacja hotelu przebiegała w kilku etapach, a w tegorocznym, ostatnim, odnowiona została kuchnia, urządzona została restauracja i otoczenie hotelu. Cztery gwiazdki szczególnie ucieszą licznych stałych gości hotelu, którzy korzystają z jego usług i delektują się jego atmosferą i otoczeniem. Hotel Imperial został otwarty w 1927 roku, tak więc 82 lata działalności i jakość usług uczyniły z niego symbol hotelarstwa na wyspie Rab. Kolejnym powodem jego popularności wśród gości jest fakt, że znajduje się w śródziemnomorskim otoczeniu parku Komrčar, pięć minut na piechotę od centrum starego miasta Rab. W hotelu jest 136 pokoi, a nowością jest sala konferencyjna z 80 miejscami, co czyni go interesującym dla organizatorów niewielkich spotkań, kongresów i innych imprez. Hotel Impreial działa w ramach firmy Imperial Rad, która dysponuje 1300 miejscami w hotelach, 1050 miejscami w ośrodku hotelowym San Marino, 5000 miejscami na kempingach, a w jej skład wchodzą również ośrodek apartamentowy i ośrodek willowy w centrum turystycznym Suha Punta. Dla przypomnienia, na wyspie Rab w tym roku poprzez szereg imprez obchodzona jest 120 rocznica zorganizowanej turystyki, a na gości czekają liczne imprezy, nowe atrakcje i programy, które dodatkowo wzbogacą pobyt na wyspie.

Źródło: CNTB
Miejscowości
Chorwacja » Kvarner » Rab » Rab-App no name1
Klaudia (Szczecinek, 2012-03-14) - Średnia ocena: 3.6
Nasz apartament był nawet ładny i czysty. Był położony dosyć daleko od plaży, jednak nie przeszkadzało nam to. Dla odmiany mieliśmy niedaleko do centrum miasteczka. Apartament był ładnie urządzony, było w nim podstawowe wyposażenie: łóżko, szafki, szafa, stolik i krzesła. W kuchni były wszystkie garnki potrzebne do przygotowania posiłków. Łazienka była czysta. Jest to niedroga oferta, za rozsądną cenę.

Karol (Wałbrzych, 2012-03-13) - Średnia ocena: 3.8
Wyspa jest bardzo ładna, a widoki są przepiękne. Dostaliśmy apartament, który był położony niedaleko plaży. Plaża była dosyć szeroka i żwirowa, niestety nie było możliwości wypożyczenia leżaków. W centrum miasteczka znajdują się różne knajpki z całkiem dobrym jedzeniem. Jeśli chodzi o apartament to był on dosyć duży - był przestronny dla naszych 4 osób. Było w nim podstawowe wyposażenie, spokojnie można było przygotować posiłek. Mieliśmy też balkon. Jest to dobra oferta!

Chorwacja » Kvarner » Rab » Rab-App no name1
Mariusz (Wałbrzych, 2012-03-09) - Średnia ocena: 3.6
Trafiliśmy całkiem fajne apartamenty. Mieliśmy niedaleko do centrum miasteczka i do plaży też było blisko. Apartament był ładny, było w nim podstawowe wyposażenie. Okolica jest spokojna i zielona. W centrum miasteczka niewiele się działo, ale wieczorami było gdzie wyjść. Jest tam kilka lokalnych knajpek z całkiem dobrym jedzeniem i gra przy tym muzyka. Spokojnie mogę polecić tę ofertę.

Grażyna (Warszawa, 2011-12-20) - Średnia ocena: 5.0
Bardzo sympatyczna wyspa, okolica, widoki oraz cały region. Trafiliśmy na genialne apartamenty już chyba lepiej nie mogliśmy trafić. Podobnież były miesiąc przezd naszym przyjazdem remontowane więc aż pachniało świezością. bylismy zachwyceni, nowe meble, nowe wnetrza, więc byliśmy pierwszymi urzytkownikami. Bardzo nam sie podobalo.

Chorwacja » Kvarner » Rab » Hotel Imperial
Arkadiusz (Cieszyn, 2011-10-18) - Średnia ocena: 3.6
Hotel połozony w zielonym ogrodzie. Mielismy pokój dwuosobowy, piekny, duzy, przestronny z nowymi meblami. Wszystko nam się podobało. Wyzywienie było smaczne i był duzy wybór, bardzo dobre rogaliki-polecam smakoszom. Obsługa recepcji sympatyczna, mozna porozumiec się nie znając języka obcego. Hotel jest odpowiedni dla osób lubiących spokojnie spędzać czas np.tak jak my na spacerach a przy okazji podziwiać piekne krajobrazy.

Janusz (Kraków, 2011-10-17) - Średnia ocena: 4.1
Hotel Imperial spełnił wszystkie nasze wymogi. Personel był bardzo przyjazny, pokoje wystarczająco przestronne sprzątane niemal codziennie, sypialnia czysta a w całym hotelu panowała super atmosfera. Ma bardzo dobrą lokalizację z dostępem do wszystkich stron miasta. Bardzo dobre jedzenie, napoje za darmo dostępne na obiad (także piwo i wino).
Viola (Świdnica, 2012-07-24) - Średnia ocena: 5.0
urokliwa wyspa z pięknymi widokami ,z różnorodnym wyborem plaż od piaszczystych po kamienne betonowe.Baza noclegowa ogromna,gastronomiczna również.W 5minut taksówką wodną można się dostać na maleńkie dzikie wysepki.Dla najmłodszych atrakcje w parku na starym mieście tory samochodowe,konie,trampoliny,place zabaw.Dla starszych dyskoteki w nocy a w dzień ekstremalne sporty wodno.Wreszcie przepiękne stare miasto i promenada portowa.Polecam rodziną z małymi dziećmi.Plaże czyste z zapleczem sanitarnym.

Pola (Tychy, 2011-11-03) - Średnia ocena: 5.0
Idealne miejsce na wycieczkę.Piaszczyste plaże co się w Chorwacji rzadko zdaża i cudowny śródziemnomorski klimat. Napewno wrócimy w to miejsce chyba najbardziej nam się spodobalo sposród innych obejrzanych miejsc na terenie Chorwacji. Słońce cały dzień piękne widoki i zakątki. Cudne dzikie zatoczki. W okolicy sporo lasów i pól. Każdy znajdzie tu coś dla siebie apartament hotel czy nawet kwatere prywatną.

Marta (Częstochowa, 2011-11-03) - Średnia ocena: 4.0
Rab to miasteczko położone na wyspie o tej samej nazwie. Wybraliśmy się tutaj z polecenia znajomych, gdyż zapewniali nas że jest to idealne miejsce na rodzinny wypoczynek. Ze względu na piaszczyste plaże, które są naprawdę ładne, morze ciepłe i czyste. Organizowane są różne imprezy kulturalne. Bardzo podobała nam się średniowieczna starówka, która robi bardzo dobre wrażenia. Są liczne lokale gastronomiczne gdzie warto popróbować lokalnych specjałów.

Urszula (Kraków, 2011-07-14) - Średnia ocena: 4.9
polecam wszystkim tę piekną wyspę, niesamowita starówka i klimat tego miejsca, byłam tam dwa razy z rodzina i byliśmy zachwyceni pięknem i różnorodnością miejsc, za każdym razem kiedy spacerowliśmy starówką odkrywaliśmy nowe zakątki, - plaże super, polecam zatoczki dla "ceniących spokój", polecam apartamenty w Banjol - na przeciwko starwóki - widok na marinę i starówkę - zapiera dech... nam sie trafiło :)) Wyspa nieduża, można codziennie odpoczywać na innej plaży...no i ta starówka - cudo!

Dominika (Olecko, 2011-07-11) - Średnia ocena: 3.8
Jest to wspaniałe miejsce do wypoczynku z dziećmi ze względu na piękne piaszczyste plaże i ciepła woda. Byliśmy tam już kilka razy i wrócimy tam jeszcze na pewno. Dobre miejsce aby spędzić aktywnie wypoczynek zwiedzając wyspę.