Nowe miejsca noclegowe

Opatija - Nowe miejsca noclegowe na Kvarnerze

„Stara dama” turystyki chorwackiej, Opatija, od niedawna ma nowy hotel. Chodzi o Villę Kapetanović, nowoczesny hotel czterogwiazdkowy, w którym jest 21 pokoi i trzy apartamenty. Do dyspozycji gości jest też basen odkryty, duża sala konferencyjna, strefa spa i świetna restauracja Laurus. Wartość inwestycji to około dziewięć milionów kun.

Villa Kapetanović znajduje się nad malowniczą miejscowością Volosko, a z tarasu hotelu rozciąga się widok na Kvarner i jego wyspy.

Źródło: CNTB
Miejscowości
Chorwacja » Kvarner » Opatija » Hotel Vila Elsa
Pola (Kalisz, 2011-11-30) - Średnia ocena: 5.0
Bardzo fajna willa, ładne jak dla mnie za słodko urządzone pokoje dużo wzorów kwiatowych, ale sympatycznie wygodne meble i łóżka. Willa w miłej okolicy ładne zadbane uliczki. Spacery wskazane obowiązkowo. Sama miejscowość też ciekawa, okolice miejscowości też warto zwiedzić. Polecamy.

Kamila (Poznań, 2011-11-09) - Średnia ocena: 5.0
Willa znajduje się blisko morza z czego bylismy bardzo zadowoleni. Willa otoczona jest parkiem gdzie chodziliśmy na spacery. Blisko do centrum 100m, supermarket 150m gdzie często bywaliśmy. Sama miejscowość tez wydała nam się bardzo atrakcyjna podobało nam się bardzo. Napewno się wybierzemy ponownie do Chorwacji za rok.

Chorwacja » Kvarner » Opatija » Hotel Vila Elsa
Joanna (Mińsk Mazowiecki, 2011-11-09) - Średnia ocena: 3.1
Willa położona jest blisko plaży, niestety betonowej, ale blisko do centrum miasta, gdzie jest dużo sklepów i barów. Można korzystać z posiłków w sąsiednim hotelu. Wyżywienie smaczne i wystarczająca ilość. Domek leży w zielonym ogródku , gdzie miło spędza się wieczory.

Chorwacja » Kvarner » Opatija » Villa Ambasador
Mirella (Raszyn, 2011-11-03) - Średnia ocena: 4.1
Spędziliśmy bardzo przyjemny tydzień w tym hotelu. Personel w recepcji był więcej niż przyjazny, zawsze gotowy do pomocy, bardzo profesjonalny. Pokój bardzo wygodny, czysty, z balkonem. Jedzenie smacznie przygotowane. Zdecydowanie polecam jako miejsce na odpoczynek i relaks.

Grzegorz (Skrzeszew, 2011-11-02) - Średnia ocena: 4.2
Hotel był wspaniały - doskonała lokalizacja, przyjazny personel, bardzo czyste i wygodne pokoje. Basen i widoki były równie wspaniałe. Pokój wystarczająco duży, czysty, obszerny balkon. Jedzenie doskonałe. Cena jak za hotel 4* też w porządku.

Chorwacja » Kvarner » Opatija » Hotel Ambasador
Sabina (Tychy, 2011-11-02) - Średnia ocena: 5.0
Hotel usytuowany nad samym morzem dzięki czemu spędzaliśmy na plaży każdą wolną chwile. MIeliśmy akurat pokój od strony parku ale to nie był dla nas problem. Pokój klimatyzowany. Pokoje ładne i duże. Chodziliśmy do restauracji codziennie serwowali pyszne jedzenie. Do centrum w miare blisko 500m gdzie masa restauracji sklepów z pamiątkami i innych wydarzeń. Chodzilismy też na odkryty basen z morską wodą. Udane wakacje.
Kinga (Nowogard, 2011-10-27) - Średnia ocena: 4.1
Wspaniale chorwackie miasto polozone nie tak daleko od Polski. Dobra baza wypadowa do zobacenia Plitvickich Jezior, Istrii a nawet Zagrzebia. Ma ładny krajobraz morsko-górzysty. Bardzo nam odpowiadało siedzenie w knajpkach przy promenadzie i podziwianie morza. Jedlismy bardzo dobre ciastka i pilismy przepyszne koktajle. Miasto ma na prawde fajny klimat,jest gdzie zjesc i sie pobawic

Karina (Olsztyn, 2011-10-27) - Średnia ocena: 4.7
Opatija jest przepiękna! :) Jeżeli szukasz miejskiej plaży, dobrych hoteli, świetnych restauracji i rozrywki to wybór tej miejscowości jest najlepszy. My uwielbiamy jak coś się dzieje a samym miastem byliśmy zachwyceni, przepiękna architektura, klimatyczne uliczki, śliczne krajobrazy.

Pola (Warszawa, 2011-10-27) - Średnia ocena: 5.0
Opatija to doskonałe miejsce na wakacje w lecie i w zimie.My byliśmy tylko latem ale kiedyś na bank się wybierzemy zimą. Piękna przyroda, klimat, parki, hotele, restauracje z smacznymi potrawami to wszystko sklada się na cudne wakacje i my takie mieliśmy. Sporo się tu dzieje w sezonie letnim czyli festiwale, koncerty, wystawy i inne wydarzenia kulturalne i sportowe. Bylismy z meżem zachwyceni.

Olek (Wadowice, 2010-03-29) - Średnia ocena: 4.5
Opatija to zdecydowanie najładniejsza miejscowość na całej Riwierze Kvarnerskiej. Piękna promenada, palmy, morze - to wszystko przypomina znane wakacyjne kurorty francuskie czy włoskie. Opatija urzekła mnie swoim niezwykłym położeniem - z jednej strony teren górzysty, a zaraz po drugiej stronie ulicy piękne morze Adriatyckie. Polecam zobaczyć deptak Franza Lungomare, Kościół ZNMP i św. Jakuba oraz bardzo ciekawy pomnik dziewczyny z mewą. W opatijskim parku znajduje się pomnik-fontanna Heliosa i Seleny. Można przy nim posiedzieć w cieniu i rozkoszować się ciszą i spokojem. Wieczorny spacer promenadą i spędzenie czasu w jednym z licznych nadmorskich lokali spowodują że nie prędko będzie się Wam chciało stamtąd wyjechać.